Powered By Blogger

wtorek, 25 października 2011

Październik - 25.10.2011 - g.21.16 - 7 post - Nie pytaj mnie, kim jestem...


''Nie pytaj mnie kim jestem, bo prawdy Ci nie powiem
Poszukaj mnie w marzeniach i każdym czułym słowie.
Nie pytaj mnie kim jestem, znów zagram nowa rolę,
Rozbudzę Twoje zmysły i wezmę w swą niewolę.
Nie pytaj mnie kim jestem, do prawdy Ci już blisko,
Dziś mogę być demonem, a jutro szarą myszką.
Nie pytaj mnie kim jestem, poszukaj mnie na łące.
W kolorach polnych maków i w tańcu z letnim słońcem.
Nie pytaj mnie kim jestem, odkrywaj wciąż na nowo.
Dziś mogę być Twa służką, a jutro zaś królową.
Nie pytaj mnie kim jestem, obserwuj mnie uważnie,
Pobudzam męskie ego, rozbudzam wyobraźnię.
Nie pytaj mnie kim jestem, poszukaj w codzienności.
W subtelnym błysku oka, w porywach bezradności.
Nie pytaj mnie kim jestem, aniołem czy diablicą.
Dziś mogę grać rozpustną, a jutro być dziewicą.
Nie pytaj mnie kim jestem, nie prowadź dochodzenia.
Pokochaj, jeśli zechcesz, te wszystkie me wcielenia...''


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz